torstai 22. marraskuuta 2012

Haavoittuvainen

Luin verkkolehdestä otsikon "Nainen virui surmattuna asunnossa päiväkausia" ja tämä asia tuli taas mieleeni. Mitä jos minulle tapahtuu jotain? Suurin pelkoni tällä hetkellä on, että minulle tapahtuu jotain. Mitä sitten? Mitä jos vaikka kaadun kotona ja lyön pääni? Kuka siitä tietää? Kuinka kauan kestää, että joku kaipaa minua?

Todella pelottavaa ajatellakin, että jos minulle tapahtuu jotain, niin poikani olisi ihan yksin?

Minä pärjään kyllä pojan kanssa hienosti, mutta minun on nyt laadittava jokin suunnitelma. Jokin alertti täytyy johonkin lähteä, jos menetän tajuntani tai jotain. Kuka keksisi sellaisen? Tai jos minua ei FB:stä saa kiinni kahden tunnin aikana, niin luultavasti jotain on sattunut. ;)

Minullehan ei enää voi ikinä sattua mitään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti