perjantai 23. marraskuuta 2012

Laihtumisenkin voi tehdä väärin

En olisi sitäkään ikinä voinut uskoa, että minua harmittaa, että olen laihtunut. Olen nimittäin laihtunut ihan väärällä tavalla.

En ole mitään tuhottomasti laihtunut, mutta minulla oli vielä syyskuussa muutama raskauskilo jäljellä ja nyt olen alle "lähtöpainon." Olin käymättä salilla reilun kuukauden ja laihduin. Tosi hämmentävää, mutta tiedän, että se johtuu siitä, etten ole saanut syötyä tarpeeksi. Sinänsä tosi kiva, kun ne kilot ovat olleet tiukassa, mutta nyt ne ovat varmasti lähteneet myös lihaksista ja se on tosi surku.

Tänään minulla oli tapaaminen personal trainerin kanssa. Teen itselleni ruoka- ja liikunta-aikataulun. Liikkumisen lisäksi opettelen syömään oikein. Aion tälläkin tavalla koittaa uusiutua ja alan pitämään itsestäni parempaa huolta. Ei rahka, puoli kupillista kinkkukiusausta + kaksi nakkia ja kaksi ruisvoikkaria oikein riitä päivän ruuaksi, vaikka pieni ihminen olenkin. Jos edes oppisin syömään vähän 5 kertaa päivässä.

En kyllä ikinä olisi voinut kuvitella, että opettelen syömään enemmän. Todella outoa minulle, koska olen "niitä naisia," jotka pitävät itseään aina jostain kohtaa lihavina. Hyvä mieli tuli sentään siitä, että GoGon traineri sanoi minulle, ettei minun tarvitse laihtua. Hänkään ei oikein pitänyt ruokatottumuksistani...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti